TV

2012-03-07 @ 07:40:09
Va uppe sen kl 5 igår på morgonen till kvällen vilket jag va skit trött igår kväll men man kan ju bara inte missa första avsnittet av desperate houseveiw. Nu är det säsong 8 vi följer och antagligen sista med som de har sagt.
Igår va avsnittet väldigt dramatiskt hände mycket och många tårar hit och dit vilket på minde mig hur folk har tagit livet av sig i min släkt vilket harvart väldigt jobbigt och komma över. Man kommer ju aldrig glömma det som har hänt men man får försöka gå vidare istället för att deppa. Man ska leva här och nu.
Annars följer jag unga mödrar här hemma och mästerkocken. Det är oxå något man måste följa:)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blir det dagis för towe, de skulle gå till skogen men den till vill inte towe säger hon här hemma men vi får väll se om hon får henne dit:P
Hemma ska jag ta det lugn då vi vart ute och fart mycket så är det skönt att bara va hemma. Skulle åkt till signe men vi sa att behöver va hemma. Inte fara och åka så mycket hela tiden.
Har börjat här hemma och rensa i förrådet vilket är skönt att man kommer in i. Ska ta tag i förrådet vi har i källaren med nån dag men det är så dåligt ljus där innesom släcks efter någon minut.
Men vi får försöka rensa där när sommardäckerna ska på så det blir lite mer plats där.
Ne nu ska jag ta och göra oss ordning för dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback