Torsdag

2012-03-08 @ 07:13:10

Idag fyller mormor 65 år och inte har hon färgat håret någongång och bara fått nån grå hårstrå. Hoppas verkligen få hennes gener:)

Sen är hon så hurtig och håller igång på helgerna ute på dans m.m. Undra om man kommer bli en soffpotatis eller om man blir likadan.

Från igår har jag haft konstig känsla i magen,känner mig uppblåst och bara att allt e jobbigt. Få samandragningar och magen blir hård när jag gå bara från dagis och tillbaxs. Så tänka på någon längre promenad finns inte med i planeringen. Hoppas att det ska gå över med magen uppblåsheten som jag vakna med. Får verkligen inte i mig någon ordenklig frukost. Vart lite te och en banan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback