Söndag

2012-03-11 @ 19:50:43

Borde va en lugn och trevlig dag hemma men här fick vi sovmorgon då towe vart kvar hos mormor igår efter all kalasfirande då mormor fråga om hon ville sova hos henne. Men sen idag på morgon när towe vakna så hade hon frågat när vi skulle hämta henne. Så då va det bara fara och hämta henne, men det gjorde oss inget för vart himla tyst hemma och vi sakna tösen.

Idag har vi även fått med oss köksbord oh stolar från mormor som vi har tagit hit till oss då vårat va så rangligt och så gick det inte lita på stolarna. Man visste inte när man satt på backen nästa gång:P Sen vägde jag mig hos mormor och gud så skönt har bara gått upp 3,5kg som allt sen jag vart gravid. Nåt som är besvärligt är alla samandragningar som kommer till och från och hållar i sig ett bra tag. Så ska ringa imorgon till bm och fråga om det är vanligt för rätt besvärligt.

Ne nu sover towe och själv väntar jag på att bb ska börja om jag orkar äns det. Är skit trött och vill sova!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback