Söndag

2012-03-25 @ 08:00:03
Härligt och vakna i ljus och sol och jag trodde klockan va runt 8-9 men ne då klockan är halv sju.  Men bara att gå upp när man känner sig pigg:) Fundera sätta mig och rensa lite i datorn man har ju en massa musik och bilder som är rätt onödiga.  Towe och tommy sover som stockar och inatt vakna jag flera ggr för att behöva gå på toa och självklart skulle bebisen i magen vakna till liv kl 2 inatt och visa att den va vaken. Men efter många om och men fick lunga  den ner sig men nu på morgonen är han igång igen.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår när vi åkte till linköping för och köpa tvättmaskin så satte tommy på teckno och hårdrock det gilla bebisen och sparka till men bad tommy byta låt så han satte på radio och då vart det lugn musik och han lugna ner sig direkt.
Towe frågar ofta om bebisen och säger att han ska komma ut men det dröjer ju en stund till säger jag att han måste växa försts. Så hon är förväntasfull min sötnos <3
Sen fråga vi igår towe om snuttefilt om vi ska ge de sen till lillebror men det tyckte hon inte, tomten kunde hellre ta de tyckte hon. Så vi får väll se hur det ska gå...




Bjuder på denna bild på towe när hon va 5 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback