Onsdag

2012-03-21 @ 20:04:34
Börja närma sig till helgen och vi som har tänkt och fixa en tjejmiddag på fredag men alla går och pippan verkar det som. Folk kan inte och här har hela familjen drabbats av sjukdomar. Tommy och jag är dåliga i magen än vilket tyder på magsjuka. Vart nu såhär sen söndags för mig men tommy vart sjuk i tisdags. Towe mår kanon, vilket jag fundera försöka ta mig ut imorgon en stund med henne. Så synd om henne att få bara va inne nu när det är så fint ute. Så idag har vi suttit inne och tittat på film och ritat och satt massa klistemärken m.m på teckningarna,det uppskatta hon.

Bjuder på magbild v.23

Tycker inte magen växer nåt eller så växer det himla sakta så man inte tänker på det. Himla livlig krabat som inte kan still och lägger sig i konstiga ställen då man känner verkligen obehag. Tommy skulle känna om han kände några sparkar men då sluta han och sparka och buffa.

Ne nu blir det kolla på svergies mästerkock som börjar närma sig slutet. Spännande!!!Se vem som vinner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback