Ny vecka

2012-03-05 @ 07:25:16
Åter igen måndag dagarna rullar på och denna helg som va den har då gått jätte fort då tommy har jobbat och vi har haft kalas för towe. Igår kom det lite folk på fika vilket va roligt och towe fick ännu merpresenter som va uppskattat. Nu på morogonen när hon vakna kl 6 så vilel hon spela trummor men det sa jag ifrån, att man kan inte väcka grannarna då lär det klaga:P
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denna vecka blir det att åka titta på bältesstol om det hinns och orkar, min förkylning har inte ännu gett med sig och towe är storig än med. Jag börja inhalera henne igår för att se om det hjälper med hostan, har hört henne hosta några ggr men hon har sovit i sin säng inatt vilken tyder på att hon har sovit bättre.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Längtar verkligen få bort gravmagen nu börjat bli trött på att va gravid nu under våren, det är ju nu man ska va hurtig och ut och gå och va i form till sommarn. Men denna sommarn kommer man va tjockit tyvärr...
Men får glädja mig att signe har verkligen kommit in att va hurtig och fått bort många kg. Blir så glad över hennes skull:)

Kommentarer

Postat av: Signe

Tack vännen! :*

2012-03-05 @ 21:28:51
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback