Mars

2012-03-01 @ 07:56:32
En ny månad och vi har två helger i rad med kalasfirande då vi ska fira towe,mormor och mimmi (min kusin).
Mormor fyller 65 och mimmi 18 så vi sa att vi slänger ihop det firande med towe annars blir det så mycket tårta och fika. Towe har redan fått paket av oss när hon fyllde och sen fick hon av lailas familj och raimo. Hon fick jätte fina regnkläder som kommer till bra användning idag i det tråkiga vädret.
Det som va passande va att towe har rosa stövlar med nyckelpiggor så det passa jätte bra att ha i samma serie:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blir det åka till ams min första arbetslösa dag efter sjukskrivningen med handen. Ni kanse undrar hur det gått med handen och den har växt ihop och blivit ett ärr. Mina nerver i handen har inte än växt ihop riktigt vilket jag känner ibland när jag tar på handen att det känns konstigt.
Men det kommer ta tid för det sa min arbets terapi.
Sen undra hon hur det va med andra handen om det skulle behöva en operation men än så länge är den som den ska.  Ne nu blir det göra sig ordning för att lämna towe på dagis och sen ska jag till ams till tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback