Lucky day:)

2012-03-12 @ 17:40:30

Jag som har letat som bara den efter en vit spjälsäng runt 300 och vips fick jag för mig att kolla på blocket och se där! Jag hitta en annons som har en spjälsäng vit för 100:-. Såklart jag köper det nu när jag hittar det. Så imorgon blir det och åka hämta den i motala under tiden towe är på dagis.

 

Annars har jag vart hos studievägledaren och fått tips på lite sidor och kolla distansutbildningar som jag är inne på att plugga i höst eller om det blir och plugga sen när nästa barn är runt 1 år. Se vad det blir av det.

Sen när jag kom hem så vart det en sväng ut med towe till lekparken. Vi fick sällskap av grannen som va kul än att sitta själv där ute. Towe va så nöjd efter en timmes lek ute och nu kom vi in och hon har fått lite mat. En annan är inte så sugen på varm mat nu när det börjar bli varmare. Men gud va det rör sig i magen en riktig vilding. Men många samandragningar man får om dagarna vilket börjar bli rätt jobbigt.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback