Kalas

2012-03-04 @ 06:56:41
Här hade vi firande för towe med tommys föräldrar och syskon igår. Jag gjorde räkmackor som va populärt för alla de tykte de va gott och så va det så fint gjort. Sen vart det lite fika på det efteråt.
Towe fick bamse böcker,barbie film, en godisburk med godis, en påse med pengar (då towe gillar mynt och lägga i spargrisen),500:- även till sparande, 40:- i ett kort. Så hon va mig nöjd och om inte mer än jag vart jag himla förvånad att hon fick så mycket pengar men det blir ju bra lägga in på sparandet sa jag. Sen så hade inte tommys bror hunnit köpa än och han ville sätta in pengar på konto vilket jag tyckte va bättre. Hon har så mycket leksaker så är bra om hon får pengar till sparande än att bara köpa för att köpa till henne.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår va det lägenhetsbrand i mjölby va himla nervös att kompisar hade blivit drabbade som bor i området men som tur va det inte det huset. Men tanken går till de drabbade och ush vilken madröm för dem som vart drabbade att bli av med hemmet på sådans sätt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blir det kalasfirande här hemma åter igen med lite släkt och vänner.
Hoppas tårtan kommer bli bra som ska bakas idag vilket blir kul men frågan är om man har en som ska hjälpa till här hemma,nämligen towe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback