Gäsp

2012-03-15 @ 18:51:36

 

 

Nu är man lite piggare än vad man va imorse. Towe fick nämligen sovkompisar nämligen malte och vilgot så signe kunde vila ut sig då hon mådde dåligt. Ingen höjdare va själv hemma med 2 barn när man är sjuk. Dessutom så fick man ju känna på hur det är och ha 3 barn och det räckte gott och väll. Känns som att jag kommer nog bara ha två barn och om det skulle bli en 3e så blir det när barnen kan ta hand om sig själva mer. Men inatt va man uppe och mata vilgot och själv hade jag lite svårt för och somna. Sen när man väll hade somnat va det dags och gå upp kändes det som. Dessutom va malte och towe uppe tidigt vilket gjorde att man inte kunde somna om sen med vilgot igen. Men det är ju en vana.

Malte och towe

 

Vilgot

 

Towe och malte är alltid uppspelta vid matbordet:P

 

Annars vart det en promenad på 2,5km vilket ryggen sträcka lite då och då och dessutom inte det skönaste vädret och gå . När vi gick till öbe så va det helt oki väder men hemåt va det motvind och sidvind. Men hem fick vi iallafall med ochh våffeljärn vilket jag har velat köpa rätt länge så nu bestämde jag mig för och köpa det. Så vart våfflor till lunch här hemma och nu framåt kvällen blir det korv med bröd för tommy och towe. En annan är inte så sugen. Vart vindruvor för min del.

 

Bebisen i magen sparkar som vanligt men idag fick man se på magen att den sparkar utåt när han är igång. Så himla mysigt<3 Towe har förresten börjat insett att vi ska ha bebis för hon sa på öbe att mamma måste ha ut bebis från magen att bebisen ska ha blöja. Det sa hon när vi va på toa där hon såg skötbordet. Hon kommer bli så bra storasyster då hon velat ge blöja till mig när jag ska byta på vilgot. Men hon har även visat svartsjuka som bara den:P Men vem gör inte det när minstingen får uppmärksamhet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback