FYnd?

2012-03-18 @ 06:23:15

Va igår på loppis i motala men det tråkiga va att man inte hitta nåt som va verkligen att man vill ha. Men eförsig alltid får man ju med sig nåt från loppis så nu är badrummet snart klart som jag ville förnya lite.

 

Ny dushdraperi i skön len tyg än de där plastiga så himla bra. 40:- och va ny inplastad.  Så det ända i badrummet ska ska bli nytt är tvättmaskin som vi har tänkt och byta ut då den är trasig men förra helgen vart thomas sjuk så då kunde inte han och nu idag kräks towe och känns varm så frågan är om jag och thomas ska själva åka ner och köpa eller om vi ska hoppas över det denna helgen med. Men tvätthögen växer ju:/

Towe fick ett par prasselbyxor för 20:-

 

På loppisen hitta jag lite bebiskläder och strumpor i stl.62/68 va himla billigt ångra att jag inte köpte mer men får försöka kolla i april på nästa loppisen. Under tiden jag va på loppis fick towe pappa tid med honom och de hade åkt till en kompis som hade barn med. Så towe hade vart lite blyg men sen efter ett tag hade hon börjat leka och så hade hon gjort en fin teckning hem.

 

SKönt för min del komma hem och kunna bara ha min egen tid några h efter loppisen, det va riktigt nice men ändå saknar man ju sina älsklingar. Men när de väll kom hem gjorde vi hamburgare med bröd och klyftpotatis. Det tyckte towe va roligt då man fick välja själv vad man ville ha på hamburgaren.

Ha en bra dag


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vi har i stort sett aldrig lämnat bort Lovelia så är jättenojig över det när det blir dags... Men vi har lite vänner som kan komma o sen hoppas vi komma hem så fort som möjligt igen..:)



Vad gott med hemmagjorda hamburgare!:)

2012-03-18 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback