Fullspäckad dag:)

2012-03-27 @ 19:21:02
Towe forsätter och komma in till oss vissa nätter och somnar mellan oss. Men nu har jag gett mig fasen på att orka gå upp då och lägga henne i hennes säng när hon gör så. För snart kommer bebis och då kanse den ligger där imellan och kommer ta plats eller kommer antagligen väcka mig på nätterna för att ammas. Så vill gärna få min sömn jag behöver i min säng, blir så dålig sömn när man ska trängas i sängen alla tre nu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men morgonen börja det med att towe väckte mig kvart i åtta och det va lagom för och göra sig ordning för dagis. Så frukost,sätta på en tvätt och sen göra sig ordning för dagis vart det. Sen när hon va på dagis träffa jag viola med sin grabb. Tiden ticka iväg och sen va det dags och hämta snuttan. Idag va hon lite pipplig när jag hämta henne då hon va lite trött och ville hem och äta,men det gick över fort. Sen på em kom vicktoria och hennes vovve på besök. Vart våfflor till mellis och massa prat. Sen åkte vi till barngympan då det va sista gången. Towe va så framåt idag och ville va med hela tiden och så fick hon med sig ett diplom.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ligger hon och badar och man hör hur hon pratar hela tiden och leker med my little ponny i badet. Sen blir det dags och göra sig ordning för sängen för henne och själv ska jag koppla av framför tv:n då desperate houseview är idag. Har så jäkla ont i fingrarna med, de har då börjat svullna upp vilket jag tycker är lite för tidigt nu. Men bara att stå ut:/ Men gick in i vecka 24 idag:)

Kommentarer

Postat av: Lotta, Millebus o lill* i magen

Vad skoj med barngympa! Det skulle Mille älska:)

2012-03-30 @ 11:49:51
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback