Föräldraträff

2012-03-28 @ 08:40:37
Godmorgon här vakna vi halv åtta men är jätte trött än men det går nog över. Towe tittar på barnprogram nu efter frukosten och själv har jag lagt in lite bilder på datorn och bjuder på denna.
Vecka 24 (23+1)



Bebis sparka för fulla mugga igår på kvällen och jag märker direkt att när musiken är på då är han ifarten:) Men det osköna är att jag känner jätte väl när han vänder sig och inte alltid han ligger så skönt för en annan. Han ligger oftast väldigt lågt och ligger på tvären rätt över i magen.  Annars ligger han oftast och sparkar neråt rätt över muttan. Oskönt väldigt, ett antal kissebesök!!! Jag vägde mig på vådcentralen här om dan och nu eftersom jag inte kräks längre och har haft mina stunder jag blir dunder sugen på glass och massa andra onyttigheter så har jag gått upp 2kg om den vågen visar rätt. Så 5,5 kg + är jag på nu. Men ska till mvc nästa vecka så får väll se då.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blir det träffa helena och barnen och så ska vi ha en lite föräldraträff så ni med barn hör av om ni vill hänga på och barnen får leka av sig. Ser ut och bli kanon bra dag med så blir nog va ute i lekparken eller på väder. Det återstår och se.. Men bara ta med lite fika och så så blir det trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback