Bebissparkar

2012-03-20 @ 07:51:57
Bebisen har sparkat jätte mycket men igår höll han sig lugn så fick ringa rådgivning och fråga lite, de tyckte jag skulle ringa upp till förlossningen. Ringde dit och de bad mig komma för och slippa va orlolig. Ungen hade lagt sig med benen neråt mot min munna och huvudet uppåt och låg ryggen mot min mage så kunde beror på det att kan inte känner den lika mycket. Men när jag kom hem och åt lite frukt, vips så va ungen i liv som bara den. Det är då en livlig krabat i magen. Men man blir lite orlig då om den kommer fixera sig när den ska eller om den kommer ha navelsträngen runt halsen. Men det återstår och se och man hoppas på det bästa.





Inatt har towe svettats men hon har fortfarande lite feber kvar och får va hemma idag och imorgon med. Hon hostar jätte mycket på natten och igår va hon rätt dålig på att äta ut över frukosten. Idag går jag in i vecka 23 nu är det 2 v kvar tills man får gå på mvc för och lyssna på bebisens hjärtljud. Sen får man se själv vad man väger.




Vikt: 450 g
CRL: 19 cm
Full längd: 27 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback