Arbetsintervju

2012-03-17 @ 07:33:20

Sökte åter igen då jag inte fick svar från mjölby kommun med timvik för nåt år sen. Se där fick snabba besked att bli kallad till intervju i april. Timvik vore kanon så jag orkar jobba längre med magen att det inte blir heltid. Men när jag jobba som timvik i motala kommun kommer jobben på hösten så det vore ju inte helt fel och få jobb nu och komma igång och jobba mer i höst då. Men har inte så stora förhoppningar,vem är det som vill anställa än när man är gravid? Det är då inte många och det går ju inte dölja det heller så jag säger redan från början att jag väntar barn så inget chock intervju blir för dem.

 

 

Idag vakna towe sju, själv fick man ligga sig och dra i sängen ett tag då tommy gick upp så himla skönt. Men hur länge kan man ligga sig och dra? Jag har då rätt svårt för det när man väll vaknat så vart väll bara en kvart eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback