Aj

2012-03-31 @ 09:06:21
Dottern va snabb och tog fram stolen till spisen igår när jag tog kastrullen och skulle hälla av vattnet från pastan. Det först hon gör sätter hon handen på varma spisen. Hon reagerar inte mer än att säger aj och tittar på mig. Jag vart jätte nervös gick fram fort för och titta och ser att fingrarna blivit lite vita så jag gick fort till att spola vatten på handen och då vart towe jätte ledsen. Men vi ringde in för och rådfråga om vi behövde åka in eller inte men det va lugnt. Bara och försöka ha blåsorna så länge som möjligt sa hon då det skyddar det som är under. Men inte det lättaste då hon har fingrarna i mun ändå.


Men towe va jätte ledsen och ville verkligen få henne och tänka på annat vilket vart bättre då vi åkte till laila. Vart kvällsmat- äggmacka där och så va vi kvar tills bigbrother va slut. Så vart en sen kväll. När vi va hemma somna jag och towe som stockar och så himla skönt jag har inte vaknat inatt:) Så idag är man utvilad och towe vakna kvart över åtta så det vart lite sovmorgon.
Idag blir det en lugn dag då det ser ut och bli snö nu i helgen.. Stort suck

Kommentarer

Postat av: Hanna - mamma till Lovelia och Lillebror

Ajaj, stackars liten! Hoppas det inte gick alltför illa...:(

2012-03-31 @ 09:58:02
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Postat av: signe

Stackars liten!!

2012-03-31 @ 14:59:03

Postat av: signe

Stackars liten!!

2012-03-31 @ 15:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback