Vikingstad

2012-06-03 @ 20:19:09
Idag va man på loppis men va inte där för och fynda utan att rensa lite i förrådet.
Så vart lite pluss i kassan iallafall men själv va ja ju tvungen gå en runda på loppise och självklart hitta man nåt.
 Pippihus med en påse gubar och massa möbler i huset. 210:- kunde det bli mycket billigare? alla jag har hittat har legat runt 500:- så har gjort världens fynd då bara huset kosta 400 nytt.

 Hitta e body den med massa text på. 10:-

Sen hitta jag även en topp till mig för 10:- som jag kunde ha nu:)

 Lampa för 10:- + en stor nallepuh tavla 10;-
Vissligen är tavla rosa som jag hade tänkt och ha i towes rum men just nu fick jag inte pp den där då hon har hårda väggar så jag fundera och möblera om lite i hennes rum i veckan då hon kommer få en liten expidithylla in i rummet.. Fundera sälja trofast möbeln som hon har men frågan är om hennes leksaker då är över allt. Återstår och se..

Sen hitta jag även lite småplagg till towe för 50:-, va barbapappa på en av topparna hon fick och den skulle hon ha på sig direkt.
Men tackar för en trevlig dag jag haft idag med hanna i vikingstad. Imon blir det dagis för towe och själv ska jag ta igen mig om det går:)




50 dagar kvar till bf dagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback