Vecka 36

2012-06-19 @ 06:38:48
Idag går jag in i vecka 36 och jag kommer aldrig igen sömnen känns det som... Sover dåligt och inte mer än det har jag börjat snarka och det gör även sambon med vilket vi väcker varann och stör sömnen med. Gahh.. behöver verkligen sista energin nu innan förlossningen!
Dessutom vakna towe nu strax innan 6 och va hur pigg som helst, bara se glad ut och gå upp:)
Men nu på morgonen när jag vart uppe lite mer än en halvtimme har jag haft tryck neråt och sammandragningar, Ont som fasen men tog panodil nu och hoppas det hjälper. Towe ska ju till dagis sen så får försöka passa på och vila mig då.
 Bebisen har legat neråt i  1 månad men den är lite ruckbar fortfarande och nästa mvc besök är nästa vecka. Så då får vi se om den har fixerat sig, inte för att de brukar göra det med andra barnet fören strax innan förlossningen.


 Dagar kvar till bf datumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback