Torsdag

2012-06-28 @ 20:15:41
 dagar kvar till bf och idag hade jag tid till läkarn kl 10 i motala. Läkarn tyckte ultraljudet såg bra ut igår så hon tyckte inte det behövdes göra nåt åt den då den vägde ca 2500g vilket är normalt.
Sen hade jag även liten blödning som vara 3h igår efter ultraljudet som jag fråga om och då vart det gynundersökning för att kolla vart blödningen kom ifrån. Men inga tecken fanns det av att det börjat öppna sig eller nåt med tappern.
Men sen har lille plutten inte sparkat som han brukar idag så vart äve ctg kurva på mig men allt såg jätte bra ut.
 
 
 
Mitt blodtryck hade blivit lite bättre sen igår men ändå låg det högt än 125/75 sa de.
Men har nästa mvc kontroll 11juli så är inte så långt kvar dit då dagarna kommer gå fort nu när tommy har semester:)
 
 Magen med towe v.37 Bebisen v. 37 nu
 
Magen har börjat sjunka nu e del som det känns nu och börjar bli jobbigt med promenader då de ger en massa sammandragningar men bara ut och promenera,härda ut!
Vart idag med towe ute och gått och mata änderna men fy så varmt det är ute och trodde jag aldrig skulle ta mig hem så ont som jag fick av sammandragningarna. Men direkt när de släppte öka jag tempot hemåt.
 
 
 
  
 
 
Nu på kvällen blir det bara och slappa får så mycket sammandragningar som kommer hel tiden.
Så får nog ta mig ett bad.
Förresten gjort ett framsteg idag, nämligen packat klart towes väska när det är dags för mig och åka till bb.
Så nu är det bara min väska kvar och det tar vi när vi ska åka in.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback