Uppdatering

2012-06-11 @ 18:54:26
Tommy e hemma och hjälper mig med towe, har haff sammandragningar efter att jag lämna towe på dagis och försökt vila och tog panodil. Somna iallafall i 1,5 vilket va skönt. Men sen efter dagis va jag och hämta på vårdcentralen en ny "penna" att sticka i fingret med då de andre va dålig med laddningen så kom knappt nån blod.
Sen vart det att vi åt lunch vilket va himla gott, stekt potatis och kåldolmar.
Efter maten så somna vi en vilostund och mina sammandragningar va lugnare från lunchen till dan. Men nu på kvällen har de börjat kommit tillbaxs och får illamående och en unge som tycker sig neråt. Men bara härda ut...
Ne nu ska det vilas framför tv:n resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback