Ullared

2012-06-09 @ 03:20:02
 dagar kvar till bf datumet och idag far jag och hanna till ullared:)

Igår vart det en hektisk dag då man va och lämna towe hos mormor,byte till nya sommardäck, byte lampr och fyllde på spolarvätska m.m. Men de hans med vilket va tur då det regnar idag och hade inte velat få vattenplaning med olagliga däck. Men nu ska väll dessa hålla i 3 sommrar hoppas jag:)
Han råka bara göra så jag fick betala 400 mer med däcken men vi löste det att han skrev up att jag hade 400 tillgodo hos de då jag ska serva bilen efter midsommar ändå. Då blir det billigare hos dem den dagen:)



Hej svejs nu drar vi, saknar redan min lille tös och hoppas hon har sovit bra för mamma glömmde ju packa ner snuttefilten.:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback