Söndag

2012-06-17 @ 08:18:07
 dagar kvar till bf och så himla tråkig söndag med regn men hopppas att vädret blir lite bättre under dagen så det går och hitta på nåt.
Inatt sov jag jätte dåligt av att jag andas tungt och tommy ska peta på en så man vaknar och dessutom vaknar man redan 2-4 ggr på natten för och gå på toa då det trycker på blåsan.
Nu är jag trött på att va gravid...
Dagarna går så himla sakta nu och nästa vecka är ju inget planerat mer än på midsommarafton.
Jag har försökt och vila och så när jag inte har nåt inplanerat men har lyckat få dagarna rulla på med besök och sällskap att hitta på nåt om dagarna. Så de där med att ta det lugn är då inte min grej:P

 Magen med towe i v.35

 Magen med nr.2 v.35

När jag kolla papper på hur magen har växt med towe mot denna så har jag nu samma sf mått som jag hade med towe i v.38. Men kurvorna går likadant så det va skönt och se :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback