Service

2012-06-25 @ 18:43:37
Japp då har man hämtat bilen från servicen, så nu va 9tusen mil service gjort + att jag bad de byta tändstiften då jag inte vet när de va bytta från förra ägaren. Sen så hade tydligen fästet till avgasröret bak behövt lite omsorg. Så de svetsa de lite. Så nästa projekt på bilen är att fixa bakre delen på avgasröret.
Sen trodde jag att drivknuten börja gå på bilen sönder men tydligen hade han inte nån anmärkning på det som tur:)

Bilen gick ju hur bra som helst nu när jag åkte och inga knarr från drivknuten så kanse va nåt med avgasröret som hördes innan.
1600:- fattigare men va ju himla billigt ändå gemfört mot andra bilverkstäder.
 

Kommentarer

Postat av: Sandra - Mamma till Benjamin och Bf 120709

Han är beräknad till 9 Juli =)

Svar: oki inte långt kvar då:)
Hanna

2012-06-25 @ 20:25:09
URL: http://snartenliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback