Sällskap

2012-06-26 @ 23:17:44
Nu på kvällen åkte hela familjen till tom och hanna för och umgås. Vart lite flöt till kvällen och äta ihop och så va vi ute och gick en liten minpromenad med hundarna. Towe skulle hjälpa till att hålla ena hunden och det gick ju bra. Nu har de skaffat en tredje hund på prov för att se om de ska ha honom eller ej, då de alla familjer som haft hunden har gått bort eller inte kunnat ha tid med honom. Men än så länge funkar det kanon med de andra hundrarna, så synd om de ska avliva hunden därför hanna och tom ville se om det funkar då det inte är något fel på hunden.
 


När vi kom hem så va det dags för att natta towe och slocka på några min. Hon va då trött våran tös.

Imorgon blir det mvc och nu har jag bara 3 tider inbokade i motala mvc då de har stängt här i mjölby + att de inte hade nån tid i slutet runt min bf datum. Men går ju bra och åka till motala så man kan träffa släkten samtidigt:)
Så imorgon blir det ledigt för towe på dagis då hon ska va med jonna under tiden jag är hos mvc om de inte hänger med och lyssnar på bebis.
Sen ska vi träffa laila efter lunch när hon slutar jobbet.
Så imorgon kommer våran dag flyta på som vanligt. 3 dagar kvar tills tommy har semester:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback