Pust

2012-06-13 @ 18:07:53
Ja då har jag vart på fm med signe och sofia på ikano. I linköping shoppa jag  2 bebisbyxor för 50:-, brunkräm på rean 50:-, stativ till sänghimmel (spjälsängen) 149:-. Sen åt vi lunch vilket va himla gott:)
Efter ikano åkte jag till mjölbydär jag fynda 4 st bh:or nya med lappar kvar för 100:- av en på faccebook. Satt kalas bra:)
Sen vart det mvc  och allt såg bra ut, bebisen hade hjärtljus 130-134 där imellan, Min sf mått vart fel sist vilket jag trodde den låg på 35 men den låg nu på 34-35. Men kurvan den följde normalt:)
Bebis va inte fixerad men låg fortfarande neråt och va lite ruckbart. Men gör ju då inget att den inte är fixerad då den kan bli det strax innan förlossningen.
Efter mvc hämta jag towesnuttan i motala hos min moster där hon vart jätte glad över att jag kom.
Saknat henne så <3
Så nu på kvällen blir det lugn kväll då jag är jätte trött efter all farande idag.
Se imon om signe och barnen kommer på besök.... Vore kul:)

Kommentarer

Postat av: sara

Ne inget speciellt. Hjälpte bara en person!!

2012-06-13 @ 19:21:43
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback