Midsommar

2012-06-22 @ 08:14:10
Trevlig midsommar hoppas ni får en bra dag för själv ska jag ha det med middag hos tommys föräldrar och så kommer hans syskon dit med.
 


Idag är det 31 dagar kvar till bf och min mage det känns som den har sjunkit då den känns annorlunda. Den trycker inte på längre uppe vid bröstkorgen och så har jag mer tryckande känsla i muttan och brännande. Så kan den ha fixerat sig?
 
 
Igår va jag en sväng i motala när tommy kom hem från jobbet. Åkte till slussen med jenny och towe så vart en liten glass där. Sen efter slussen åkte jag och towe till mormor där vi träffa även jouni.
Sen när vi skulle åka hemåt somna lille snuttan direkt men gjorde då inget då hon fick va uppe till 10 med oss då det inte är nån dagis idag.  Så här har vakna vi strax innan 8, himla skönt och vakna sent då jag svårt och sova på nätterna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback