Måndag

2012-06-11 @ 07:26:50
Ny vecka och jag har vaknat fler ggr inatt av sammandragningar och att bebisen är som en vilding. Det börjar närma sig hoppas jag... Om jag går över tiden är det väll ett under av allt man har drabbats av under graviditeten.Men det återstår och se...



 dagar kvar till bf och jag har verkligen lägtat till denna vecka för i helgen ha det vart så mycket stress och vi har åkt hit och dit så denna vecka vill jag verkligen ta det lugnt om det går. Har ju en del kläder och tvätta upp som jag köpte i ullared. Sen ska jag packa väskorna för mig,towe och bebisen klart denna vecka har jag tänkt så det blir klart.

Ne nu blir det och se om towe vill vakna och gå till dagis. Själv ska jag försöka få tag i de på diebetesmottagningen då det är måndag igen, dags för rapportering av mina värden.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Kanske är därför du haft sammandragningar, för att du stressat mycket i helgen..?

Hoppas du hittade mycket och fina saker i ullared.

Kram Emelie

2012-06-11 @ 09:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback