Måndag-Ny vecka

2012-06-04 @ 07:36:03
Oj redan en ny vecka och tiden for undan känner jag men det är väll tur det:)
Towe ligger och sover fortfarande se om hon vill vakna och gå till dagis annars blir hon ju ledig i 3 dagar till dagis vilket blir lite länge för henne nog.
För imorgon är det dags och åka till hudläkarn i motala, se vad de säger om towes eksem.
Sen är det röd dag på onsdag och då är ju tommy ledig och dagis stängt.

 Här är det 49 dagar kvar till bf datum och vi längtar alla tre efter lite plutten. Towe frågar om honom och tommy känner på magen varje dag och får många sparkar tillbaxs. Själv känner jag mig inte nåt orolig över bebisens ankomst, han kommer när han kommer:)
Sen i veckan är tanken att skattepengarna kommer vilket jag hoppas för måste fixa bilens däck och lampor och sen far vi till ullared. Efter att jag vart i ullared då kan jag börja tänka på vad som ska packas i väskan till towe och mig till bb. Men det är ju ingen bråska..

Idag måste jag ringa om mina blodsocker värden med vilket är skit tråkigt men ett måste...Men hoppas de tycker de ligger bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback