Lördag

2012-06-02 @ 07:19:53
 dagar kvar till bf datum.

Igår så hyrde hanna 2 filmer nämligen en barnfilm delfin åt towe och sen stig helmers story. Ush vilken dålig film säger jag, både jag och hanna tyckte att den hade då ingen story eller humor. Så ödsla ingen tid på den filmer säger jag! Men kvällen vart trevlig ändå, vi fick god mat och sen hade även jag med mig chokladpudding som vart halft misslyckad och jorgubbar. Så kvällen vart kalas bra  förutom att towe spydde på kvällen i bilen när vi skulle åka hem. Hon har så jobbigt md andningen av pollen och sen vart det så mycket med hundhår igår.
Så här har vi fått inhalerat hela veckan och får nog forsätta ett tag till.

Vakna nu på morgonen 2 ggr, får då ingen ro och sova. Första gången väcktes jag av en fluga. Den andre gången väcktes jag av solen. Så nu är man upp sen kl 7, jäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback