Lördag

2012-06-16 @ 18:59:50
 dagar kvar till bf och idag har jag haft ont i svanken och mensvärk likannde känsla. Vet inte hur jag mår riktigt idag, trött och hängig och orkar typ inget. Men idag blir det filmkväll som det ser ut för på fm va jag och towe med hanna och sålde lite på ett loppis här i skänninge. Men va då dåligt med folk så vi packa ihop efter 12 tiden. Men 70 kr vart det iallafall...

Efter loppisen åkte vi och handla och kolla lite i mjölby. Shoppa lite underkläder till mig annars så vart det en liten inpulsiv fika och så handla vi lite mat på willys. Så förvånad att det blir himla mycket billigare på willys än cg och östensson :)


Igår fick towe rida vilket va populärt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback