Lördag

2012-06-30 @ 08:58:51
 dagar kvar till bf och jag har sovit bättre än vad jag brukar men nu när jag vaknar så vaknar jag av sammandragnigar som kommer och går. Sammandragningarna har blivit starkare men de slutar tyvärr vilket är rätt irriterande. Men frågan är om det kan va på g...
 
Igår va jag på broarnas dag med hanna och towe. Towe fick 100 kr av sin morfar för att spendera och hon ville åka karusell och köpa godis vilket det vart. Överlycklig tös som levde sig in att rida häst:)
 
 
Idag blir det en sväng nog till cg för och handla lite käk annars blir det nog lugn dag då jag ska på bio ikväll med sussane och se ice age 4.
 Hoppas att filmen är bra då jag gillar de andra filmerna:) Jag är barn på nytt:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback