Hudläkarn

2012-06-05 @ 07:13:48
Idag är vi uppe med tuppen och har kört tommy till jobbet så vi kunde ha bilen. För idag ska vi till hudläkarn i motala så får vi se om de kan ge tavegyl för towes kliande. Gör så ont och se att hon lider för det. :/

Igår så vart jag lite smått nervös hade sammandragningar en del och så hade jag som värkar som jag inte kunde hindra som kom tätt och jag va tvungen att ta i med magen. Men kände ju inte så att huvudet trycker neråt och va inte skitnödig.
Men så försökte jag lugna mig med panodil och vetekudde och ett bad och det gjorde efter många om och men att det lugna ner sig. Vill verkligen att det ska ta slut nu av denna graviditet men vill ju inte föda fören v.38.

 Idag är det 48 dagar kvar till bf datumet och jag går in i vecka 34.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback