Fredag :)

2012-06-15 @ 07:22:12
 Dagar kvar till bf datumet och idag är det dagis för towe. Själv så ska jag nog ta mig fart och städa lite här hemma med snabeldraken. Inatt har jag vaknat flera ggr av att behöva gå på toa och jag hade skit ont i svanken och bebisen har legat och rör sig en del då jag känner av det över "muttan". Ohh nu på morgonen har jag konstig känsla då han trycker sig och rör sig en del. Men men bara härda ut! Snart kommer vår lille skatt <3
 Här är sängen klar för lillen, towe går och kikar ibland i och frågar saker om bebis och säger att han måste komma. Om man kunde veta ett datum...

 Jag :)

 Våran tös <3

   


Ikväll blir det en filmkväll med hanna här hemma. Idag är man nämligen karl fri:P Han ska ut med jobbet och äta och spela minigolf så vi får väll se om han kommer hem skapligt eller inte.... Skönt och få va själv här hemma med.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilken mysig bild på Towe!:)

2012-06-15 @ 21:04:25

Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o Williot

Vilken mysig bild på Towe!:)

2012-06-15 @ 21:05:18
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback