Börslyckegård

2012-06-23 @ 17:16:52
Skulle ta det lugnt idag men det verkar det inte bli, som ni känner mig:P Hanna och jag fick för oss att baka mockarrutor och även åka till börslyckegården vilket va kul men nu är man helt slut.. Så nu blir det ta det lugnt fram till kvällen..
 
 
  
 
  
 
                             
 
Haft en kanoner dag och har inte känns i magen några sammandragningar eller ont i bäcken eller nåt himla skönt. Men nu när man kom hem så börja de sammadragningarna. Sen har jag haft en lustig dröm att 17e kommer bebisen komma + att jag råka spara en bild på datorn där det står 6 dagar. Så det stämmer ju in de 17 så fall om bebisen kommer då. Får väll se:) Helst vill jag att bebisen kommer 23e eller efter då det inte strular med mammapenningen då jag tagit det från 23e juli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback