Barnledig

2012-06-12 @ 21:38:08
Fick ett samtal av min moster på dagen av att hon ville ha towe över natten så fråga towe om hon ville åka till laila och det kom ett glatt rop:)
Så idag har jag och tommy haft filmkväll med 2 filmer och bara tagit det lugn. Saknar towe då hon va hos mormor i helgen med. Men vart ju bra att hon åkte dit idag på em eftersom jag har mvc imorgon och sen ska jag även göra ett lågntidsprov på mitt blosocker.
Imorgon på fm blir det och träffa signe vilket känns som det va ett tag sen nu, men dagarna for ju iväg....
Ohh snart fyller ju vilgot 1 år som det blir och fira nästa vecka:) Lillkillen börjar bli stor men det e nu det roliga kommer när han försöker säga olika ljud (ord) och börjar gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback