Torsdag

2012-07-05 @ 07:34:41
 Dagar kvar till bf och vissa dagar tror jag mig att jag kommer gå över tiden och vissa dagar inte.. Himla jobbigt nu med att man måste ta det lugnt så jag inte utvecklar havenskapsförgiftning.
Så här blir det inte så mycket stress av att åka iväg och så men som ni alla kanse vet är jag ju en rastlös person så det där med att ta det lugnt kanse varar 5h av 24h på ett dygn...
Men sen tror jag att jag stressar upp mig lite pga av tommys bil, vill verkligen att den ska bli klar nu i veckan.
Men som det ser ut nu så dyker det alltid upp nya problem så nu såg de att svänghjulet behövs bytas. 
Stort suck, då motorn inte kommit i bilen än... Men men huvudsaken att det blir bra och att bilen går sina år sen.
 
Idag blir det och hämta towe snuttan hos mormor, saknar henne enormt<3
Se om man kan åka och bada sen med henne eller vad det väntas på listan och hitta på nåt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback