Onsdag

2012-07-04 @ 16:21:46
 dagar kvar till bf och idag va jag hos mvc för jag har haft ont i huvudet i 3 dagar som inte går över med panodil.
Men mina sammandragningar har kommit mindre nu men mer kraftigare när de väll kommer.
Hos mvc fick jag väga mig och jag hade gått ner 1kg. Sen låg mitt blodtryck på gränsen 140/75.
Äggvita i urinen och så gjorde de ctg kurva. Ctg kurvan va bra men pga av de andra symtomen som visar på havenskapsförgiftning så måste jag på återbesök på måndag om det inte bebisen kommit ut tills dess. 
Jag skulle även höra av mig till mvc eller bb om det vart värre o just nu så blir det och vila och se på film.
Hoppas på att huvudvärken försvinner elle blir lindrigare.
 
Haft annars en trevlig dag ute hos hanna och tom då vi grilla och umgicks. Men nu skulle tommy fixa med bilen med tom så här blir det och va hemma nu och vila lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback