Fredag- ska vi hoppa över helgen?

2012-07-13 @ 09:27:40

Helg igen? Va e det här.. Dagarna går för fort. Idag ska tommy fixa det sista med bilen att fylla i vätska o sätta fast sista klamrer på slangar. Sen får vi se om volvon går igång idag eller till helgen. :) Jag vill inte föda på helgen så hoppas hoppa över denna helg med men igår kväll trodde jag att det va på g men de la av till slut. Har minne av att när towe föddes en fredag kväll va ronden dålig på helgen att det tog tid att komma hem. Så det är anledningen att jag inte vill få på helgen. Dessutom så har ju sagt att jag trr bebis tittar ut 17e o det är ju på tisdag. Så får väll se:) Nu är det nära...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback