Forum

2012-07-13 @ 23:25:55
Sitter och läser lite forum på familjeliv och fasta på denna och läsa.
http://www.familjeliv.se/Forum-9-201/m64714095.html
 
Hur tänker då folk om ammning med sitt barn? är folk perversa?
Själv ansåg jag att det va lite skämsigt att amma bland folk med towe, ville inte amma mer sen när jag börja tycka hon kändes för stor vid 4 mån så la av där omkring.
Nu när jag väntar nästa barn har jag tänkt och amma vilket e naturligt men vill inte amma mer än tills det känns bra.
 
Tycker inte det är nåt fel på folk som väljer och amma de längre bara de känns rätt för dem.
Men att amma barn upp till hög ålder eller för att man bli upphetsad på det, det är då fel!!!
Utnyttja inte barn!
 
 

Kommentarer

Postat av: signe

Fy va sjukt! O onanera när man ammar?! Är ju som att tända på sitt eget barn. Fy fan!

Svar: visst finns det sjuka förääldrar . sådana ska inte ha barn
Hanna

2012-07-14 @ 09:17:13

Postat av: Eva

Fy fan blir illamående av att läsa det. Jag hoppas det är ett "troll" som skrivit det. I vilket fall så är det sjukt!

2012-07-14 @ 09:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback