Eksem

2012-07-29 @ 08:47:26
Towes eksem är jätte bra hos mormor men direkt när hon kommer till oss så börjar hon klia som bara den tycker så synd om henne.
Blir och ringa barnläkarn för och göra nytt pricktest eller att de får kolla vad det är som hon reagerar på.
 
Daniel har tid imorgon till bvc, blir spännande att se vad han har gått upp då han äter  konstant tycker vi.
Men det är bra att han växer lille plutten. Stl.50 bodyn börjar bli försmå snart i längden och armarna.Så här rensas det kläder bort efter varje tvätt.
 
 
Idag blir det åka in till mjölby då jag sålt lite saker på facebooksidan och sen blir det och träffa eva med barnen i lekparken så barnen får leka av sig:)
Annars kommer martha på besök från sthlm till mormor så ska dit imorgon hälsa på henne. Hon vill ju träffa barnen med, då jag kan tänka mig att hon tycker towe blivit stor nu.
 
Längtar till jul då väntas trevlig julkryssning med min släkt som vi ska åka med på. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback