1 Juli

2012-07-01 @ 08:01:14
 Dagar kvar till bf datumet men kan ju lika gärna va 14 dagar + på det om man skulle gå över tiden. Men nu i 2 dagar har jag fåt akut illamående som kommer och går och så har jag ont i magen som mensvärk och så kommer de små sammandragningar. Så jag hoppas denna lille plutt vill komma i juli månad.
 
Igår va jag på bio på ice 3D, de hade gjort filmen riktigt bra som alla de andra ice age. Va även så himla skönt att komma iväg lite och göra nåt själv. När jag kom hem somna dottern vid halv tio och en annan  hade ont i magen så jag somna inte fören halv ett inatt. Nu när det är sommarlov för towe så får hon va uppe längre än vad hon brukar men senast där vi 22 ska hon sova har jag då sagt.
Lite rutin måste vi då ha.
 
Idag är det bandfestival här i skänninge på väder som jag fundera gå med hanna senare i em/kväll. Men se hur vädret blir..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback