Ultraljud

2012-01-09 @ 18:10:53
Dålig personal som kolla ultraljud på mig gick väldigt fort och så gav hon mig inte så mycket information.
Sen så tryckte hon och hade sig en anning då det gjorde lite väll ont. Sen fteråt fråga jag om bilder ne då skulle man säga till om det innan de börja undersöka vilket va idiotiskt? vem vill inte ha bild på sin lilla bebis i magen?
Men fick en bild med mig hem men va inte så himla bra bild.

Bebis låg väldigt långt nere och sprattla hela tiden och vägra va still med sina fötter och händer. Men så himla liten plutt. Det tråkiga va att tommy ligger hemma sjuk än så han vart hemma så jag åkte själv på ultraljudet.
Allt såg kanon bra ut inga kroniska sjukdomar som syndes och så fick vi nytt bf datum vilket inte va så himla kul.
Då jag fall tillbaka en vecka men men så nu är frågan ska det bli juli eller augusti barn?

När jag kom hem idag fy fan va dåligt jag mått och spytt och haft mig. Sen springer man på toa i jämna mellan rum hela tiden då man är kissnödig hela tiden.
Imorgon är det dagis för towe då ska jag passa på och städa lite som det behövs här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback