Söndag

2012-01-08 @ 09:49:37
 Våran lille plutt hon är mcket för böcker och tidningar det är nåt som ska läsas varje dag om hon får bestämma.
Undra vad det ska bli henne när hon blir stor?
Här hemma kan hon även byta kläder 1-10ggr per dag vilket blir mycket tvätt och kläder över allt.. ggrr inte alls kul för en annan som får tvätta men men barn är väll så eller är det bara hon som gillar kläder?
Men en anna känner igen sig att man byter några plagg innan man är nöjd:P

Igår va jag på en liten utflyckt med emelie och villam till lekparken och så mata vi änderna.


Vi tog med oss mackor och fikabröd och varm oboy. Kunde inte vart mycket bättre den dagen. Men gud vad jag längtar till sommarn sitta ute på gräsmattan och fika.


Min mataptit har blivit mindre än vad jag haft innan, va himla sugen på allt innan men nu gillar jag mest kallmat som kräm och yogurt och frukter.
Men inte mer med det fick man tyvärr inte behålla sin mat igår heller.
Imorgon är det ultraljud som jag väntat hur länge som helst på denna dag. :)




Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilken mysig utflykt. Har nästan inte blivit någon varm oboy alls för mig iår=/ Brukar dricka det när det är kallt och mörkt ute, men det har ju varit så himla varmt haha.

sv.ja hur ska man beskriva dom?? Typ att det suger och spänner över hela nedre magen, jobbigast blev nästan att jag blev så himla illamående och yr samtidigt, annars är ju inte smärtan jätte farlig.

Hoppas Ul gått bra

2012-01-09 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback