Söndag

2012-01-15 @ 08:01:47

Bara och kliva upp när towe vaknar och säger att hon vill ha smörgås.
Ingen längre sovstund denna natt men men imorgon är det ju dagis igen och då är halv åtta kanon bra tid och vakna på som vi gjort innan till dagis.

Har funderat här hemma om jag ska börja plugga något distans nu när jag kommer bli mammaledig. Vore kul och underbart och ha  någon annan behörighet sen när man vart mammaledighet. Vill slippa alla csn lån så det vore kanon och passa på när man blir mammaledighet.

Kramper forsätter i magen och illamåendet har inte slutet än, får mina spyattacker.. Bläää för det
Men när jag va på mvc sa de att de va vanligt med kramper och samandragningar så bara och stå ut...
Men så länge bebis mår bra så får man härda ut att spy och må dåligt och ha sina kramper.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback