Sjukling

2012-01-22 @ 09:07:35
Towe spyr på morgonen inte det roligaste att vakna till.
Hon har så mycket slem i halsen som kommer upp så hoppas det är det de beror på för går nämligen vinter kräk sjukan på dagis och det vill vi inte ha nu.

Känner mig så hjälplös med inte det lättaste med en hand och va snabb nu när jag fått sån jäkla smärta i det igår.
Men tog panodil på morgonen och det hjälpte väll till lite. Men vill slippa ta tabletter nu när jag är gravid.

Nästa vecka har vi ingenting inplanerat så det blir inpulsiv vecka se vad det blir av det.
Skulle vilja baka men det får jag nog vänta med.
Kanse nån som vill komma och hälsa på?

Kommentarer

Postat av: Signe

kommer gärna när Ville o Towe är friska! puss

2012-01-22 @ 19:04:08
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback