Saknad

2012-01-15 @ 18:49:42
Saknad är nåt som finns inom mig, saker man hade velat ändrat på en del innan man förlorar någon nära och kära.
Jag har så himla mycket inom mig som vill komma ut men det går inte.
Saknar så himla mycket och ha min mamma som fanns för mig när jag va liten, har haft vänner och släkt som stötat mig väldigt bra för alla mina hinder jag velat ha hjälp med.
Men hon kommer alltid va min mamma och att se towe växa och bli stor det gör mig ledsen att mamma inte fick uppleva när min familj växer.
Men jag vet att hon finns inom bords mig.<3



Kommentarer

Postat av: Eva

Känner igen mig lite i hur du känner..hade så gärna velat att min mamma hade fått träffa sina underbara barnbarn innan hon dog. Det rör upp så många känslor inombords när man tänker på det. kramar

2012-01-16 @ 08:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback