rutiner

2012-01-30 @ 07:20:30
Jahopp då forsätter vi med rutiner ,jobb för tommy och dagis för towe.
Idag kände hon för och vakna kl 7, själv trodde jag att kl va mindre än det då det va fortfarande mörkt  men ne då.. Bara kliva upp och fixa fruller sen gör vi oss klara för dagis.
Idag ska jag ringa till vårdcentralen ändra min tid för handen med stygnen se om de kan tas bort tisdag eller onsdag istället så det blir innan ullared som är på torsdag.
Imorgon är det barngympa i skänninge fundera om towe ska börja på det, kan va kul för henne känna att ha nåt annat och göra. Det är varje tisdagar kl 17 oh frågan är om towe orkar med den tiden att springa av sig. Men tror att vi går dit på tisdag oh tittar.
Annars har jag ridning på g på ett stall som towe får rida hur myket hon vill för 250:-.
Men gäller att vi åker dit för att se hur det ser ut och om towe är rädd eller inte för hästarna.Men det tror jag inte då hon tjatar ihjäl oss här hemma med att hon vill rida när vi hade vart på en marknad där hon fick rida.
hej svejs ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback