Ny vecka

2012-01-16 @ 08:55:35
Ny vecka, nya tag...
Morgonen börja med att jag vakna själv och fick för mig att göra mannagrynsgröt så himla gott.
Väckte towe när gröten va klar och hon for upp som ingenting och skulle till dagis direkt sa hon.
Men först frukost sen dagis sa jag och de gick hon med på:)
Hon sluka upp sin gröt portion och fått väldigt bra mat aptit nu sen hon börja 15h på dagis. Vilket glädjer mig, man undrar ju vad hon tänkte då när jag jobba så mycket om det påverka henne nåt eftersom hon åt mycket sämre då.

Men efter frukosten  va över gjorde vi iordning oss för dagis och gick dit. Men fy fan vad ont det gör  bäcken nu och får små samandragningar som gör att hela magen spänner.
Men bara stå ut och inte mer med det när jag va påväg hemåt så börja jag få spykänsla tt behöva spy och harkla och försökte hålla imot.
Gick fortare tempo hem för ville verligen inte spy på vägen men va gör man inte om det skull komma.

Nu är man hemma framför datorn med min hink och mår skapligt men skulle behöva spy för att må bättre.

Imorgon är det stora dagen för operation med handen så ser ni inga blogginlägg så är det för att jag inte orkar skriva med en hand. Är ju nämligen höger handen som ska opereras.


Imorgon går jag in i vecka 14 (13+0)
Skit vad tiden går och magen tycker jag växer då mina toppar och tröjor inte räcker till för magen snart.
Nu har jag ju räknat ner til latt handen ska opereras och näst kommande sak är glukosbehandling som är 8 februari så jag räknar dit att det är 23 dagar kvar till det äckliga drickandet.. BLÄÄÄ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback