Mortion

2012-01-26 @ 16:56:18
Vi gick en jäkla lång stäcka idag med towe och fötterna värker jag gick in på eniro för att kolla hur långt jag gått. Vart mellan 4-4,5 km. :)
Inte van med motion:P men inte vart man anfådd heller men i slutet ville magen bara ha massa samandragningar.
Nu blir det fixa lite käk här hemmma, blir varm smörgåstårta. Inte så nyttigt men men det går nog ner.
Det lustiga att jag vägde mig idag och kan verkligen siffrorna stämma?
Har gått ner mina 2kg  som jag lag på mig och även gått ner 1 kg.
Så nu ligger man på -1kg.
Att det kan gå åt rätt håll för min del, men tror det har med min kropp och göra att jag slutat på taxi oh äter mer regelbundet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback