Mer trots!

2012-01-24 @ 21:28:25

Towe trotsar ännu mer om dagarna och grannarna gör mig galen med deras hoppande och springades som hörs från 3e våningen porten brevid..
Towe har haft problem o somna hon gör sig till och ska kissa o ha vatten....Men jag kan de där knepen och jag ger mig då inte. Ska ha henne i sängs skapligt då jag behöver få energi för en ny dag och även towe behöver sova sina timmar. Hur kommer sömnen bli när en liten till ska komma?

Idag gick jag in i vecka 15 och bebisen har vart rätt lugn men en annan mår illa nu om dagarna lite till och från inte haft så mycket illamående utan spytt mest när jag känt ett behövande för det.

Här bjuds det på lite bilder, dags och rensa kameran:)

 Towe och Malte lekte med bilbana och
jörgen försökte förklara för barnen hur de skulle köra, men towe hon gasa på:P

 Vilgot växer så det knakar.

  Towe gillar och klistra och rita

 Min hand i bandage   
 Vi måla idag  
Sluta med att hon fick bada och måla i badet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback